U mnogim branšama, prava informacija u pravo vrijeme nije samo značajna konkurentska prednost nego i važan faktor efikasnosti i kvaliteta. Novi digitalni katalozi za listanje su po prvi put predstavljeni na ovogodišnjem BWF sajmu inovacija u Linzu. Osvježenjem kataloga za listanje je došlo do nove podjele kao i do kategorizacije naših grupa proizvoda, što će u budućnosti omogućiti laku i intuitivnu pretragu. Opširne informacije u web katalogu u sklopu obnove će se ubuduće ažurirati i u katalozima za listanje, te tako značajno poboljšati jednostavnost korištenja.
Svijet proizvoda i tematski svijet
Katalozi za listanje će u budućnosti biti podijeljeni na Svijet proizvoda i Tematski svijet. Kompletan asortiman će biti prezentovan kroz dvanaest novih kategorija proizvoda. Navedene kategorije proizvoda će dalje biti podijeljene u jednostavne grupe proizvoda kako bi se omogućila brza i struktuirana predselekcija. Za sve ovo, nije potrebna prijava na Portal za partnere. Kupci i svi zainteresovani mogu tako jednako koristiti informacije iz Svijeta proizvoda. Time je postignut cilj lakšeg snalaženja i intuitivnog upravljanja kao i olakšana pretraga.
Novi sistem poboljšava interakciju između kataloga za listanje i web shopa na svim razinama. Mapiranje asortimana je znatno pojednostavljeno. Velika količina vrijednih informacija također se može odmah vidjeti u online katalozima. Pored toga, proizvode iz online kataloga za listanje možete direktno dodati u košaricu. To štedi vrijeme, novac, a sigurno i živce. Novi vizualni jezik je sam po sebi jasan i korisnika jednostavno vodi kroz kategorije i grupe proizvoda.
U Tematskom svijetu su tradicionalne printane brošure prikazane kao katalozi za listanje.
(Autor: Amar Kahrimanović, )