Sve Pogled

Isporuke i reklamacije

#POGLED | Poštovani poslovni partneri, pored širokog asortimana proizvoda, Vama, našim partnerima želimo i nastojimo pružiti podršku i kroz ostale usluge, pa tako i isporučiti robu na vrijeme i u ispravnom stanju.

Nažalost, i pored truda svih naših uposlenika, dešavaju se i nenamjerne greške (oštećena roba, manjak, zamijenjeni artikli,...). Kako bi u što kraćem mogućem roku mogli riješiti ovakve nedostatke i kako bi i Vaše poslovanje moglo nesmetano funkcionirati, molimo Vas da se podsjetite na proces rješavanja reklamacije.

Sve pošiljke otpremljene sa naših skladišta, nastojimo dostaviti unutar 24 do 48 sati. Roba naručena sa skladišta Linz ispručuje se u roku 7- 10 radnih dana. 

Preuzimanje robe od prevoznika

Molimo Vas da prilikom preuzimanja robe od prevoznika obavezno provjerite broj, odnosno količinu koleta (paketa, bunteva ili paleta) s otpremnice, te ih usporedite s količinom koleta koju ste fizički preuzeli.

U slučaju vidljivih vanjskih oštećenja kod preuzimanja robe od prevozničke firme, posebno osjetljive robe (sudoperi, aluminijski okviri, kante za otpad...), molimo Vas da otvorite koletu te utvrdite da li je roba oštećena. Ako je roba oštećena prilikom transporta ili nisu isporučena sva koleta, to obavezno navedite na prijevoznici, koju je, uz Vas, dužan da potpiše i vozač prevozničke firme. 

Prijevoznicu potpisanu s Vaše strane i sa strane vozača pošaljite na naš fax ili mail adresu, nakon čega će uslijediti isporuka ispravne ili zagubljene robe. 

Ukoliko ne prijavite oštećenje ili manjak robe u transportu i ne pošaljete prijevoznicu, nažalost nećemo biti u mogućnosti uvažiti Vašu reklamaciju. 

Naknadno utvrđene reklamacije

U slučaju reklamacije utvrđene naknadno (višak/manjak/oštećeno/pogrešna roba…), a u roku 8 dana od dana izdavanja računa, reklamaciju pošaljite na fax 033 775 330 ili na naše mail adrese: info@schachermayer.ba, ivan.kramar@schachermayer.ba 

Molimo Vas da koristite službeni obrazac - Reklamacijski zapisnik, kako bi imali dokumentiranu reklamaciju.

Fotografije su poželjne kod oštećenja, pogotovo kod oštećenja u transportu i znatno olakšavaju i ubrzavaju proces obrade.
U slučaju da narudžbu preuzimate osobno sa skladišta u Sarajevu ili u jednoj od naših poslovnica, molimo Vas da se na licu mjesta uvjerite u količinu i ispravnost preuzete robe. 

Status Vaše reklamacije možete zatražiti u bilo kojem trenutku na telefon: 033 775 366.

Zahvaljujemo na razumijevanju i dosadašnjoj suradnji te Vas, u nadi još bolje buduće, srdačno pozdravljamo.

 

 

 

( )